Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Căutare în site

Agenția Rezerve Materiale din subordinea Ministerului Afacerilor Interne anunță despre desfășurarea concursului privind selectarea beneficiarilor finali de grâu alimentar din rezervele de stat în cantitate de 22956,723 tone, în vederea împrospătării cu decalaj în timp conform prevederilor Dispoziţiei ARM nr. 10 din 01.03.2024.

Pentru participare la concurs, sunt invitați agenți economici autohtoni, solicitanți ai grâului alimentar din rezervele de stat.

Grâul alimentar, va fi eliberat prioritar producătorilor de pâine, panificație și produselor de morărit, iar în lipsa cererilor din partea acestora, tuturor agenților economici solicitanți.

Grâul va fi eliberat în bază de contract, cu prezentarea obligatorie a unei garanții financiare/bancare, cuantumul căreia va asigura reîntregirea cantității de grâu scoasă din stoc, la prețul 2840,60 lei/tona, stabilit de Comisia mixtă pentru stabilirea prețurilor la bunurile din rezervele de stat și de mobilizare, cât și a cheltuielilor de contingență în mărime de 5 %  din valoarea cantității eliberate.

Termenul limită de depunere a dosarelor de participare la concurs fiind data de 03.04.2024inclusiv, pe adresa juridică: mun. Chișinău, str. Columna 118/1, Agenția Rezerve Materiale, sau scanat și expediat din adresa administratorului, pe adresa electronică secretariat@rezerve.gov.md.

Perioada solicitanților pentru clarificări 21.03.2024-27.03.2024, inclusiv.

În cazul neepuizării stocului de grâu alimentar pentru eliberare, se va desfășura următoarea etapă, despre care se va anunța suplimentar.

 

         Dosarul de participare v-a cuprinde următoarele acte:

- Cererea de solicitare (Anexa nr. 1);

- Copia Extrasului din Registrul de Stat al persoanelor juridice (autentificat inclusiv cu semnătură);

- Certificatul privind lipsa datoriilor față de bugetul de stat eliberat de Serviciul Fiscal de Stat, valabil la data depunerii solicitării (original);

- Declarația pe propria răspundere, că la momentul depunerii dosarului de participare nu este depusă cerere de intentare a procesului de insolvabilitate față de sine, (Anexa nr. 2);

- Declarația pe propria răspundere că solicitantul își asumă responsabilitatea de a returna grâul alimentar în aceeași cantitate și de aceeași calitate din roada anului curent, până la 15.10.2024, (Anexa nr.3);

- Actul ce atestă împuternicirile reprezentantului de a depune dosarul de participare, precum  și de a semna Contractul, în cazul depunerii cererii de către un alt reprezentant.

 

         Dosarul de participare va fi depus pe suport de hârtie, autentificat pe fiecare pagină de către solicitant, în plic sigilat, sau scanat și expediat din adresa administratorului, pe adresa electronică

secretariat@rezerve.gov.md, iar la semnarea Contractului, actele menționate supra, vor fi prezentate în original.

 

         Dosarul va fi verificat de către Comisie, conform următoarelor criterii obligatorii:

- nu figurează în Lista de interdicție a operatorilor economici la nivel național;

- nu are datorii scadente faţă de Agenția Rezerve Materiale.

Restituirea grâului alimentar eliberat din rezervele de stat se va efectua din roada anului curent, în aceeași cantitate şi de aceeași calitate, indiferent de oscilarea prețurilor, până la data de 15 octombrie 2024.

Deciziile Comisiei mixte privind eliberarea/recepționarea grâului alimentar din/în rezervele de stat în vederea împrospătării cu decalaj în timp, vor fi aduse la cunoștință solicitanților în termen de până la 3 zile lucrătoare de la data adoptării deciziilor.

Solicitantul desemnat în calitate de beneficiar final este obligat să se prezinte în termen de 3 zile lucrătoare de la data înștiințării, pentru încheierea contractului, iar în termen de până la 3 zile de la data semnării contractului cu Agenția Rezerve Materiale, beneficiarul final este obligat să transfere/prezinte garanția financiară/bancară.

În caz contrar, Comisia mixtă privind eliberarea/recepționarea grâului alimentar din/în rezervele de stat în vederea împrospătării cu decalaj în timp, își rezervă dreptul de a redistribui altor solicitanți cantitatea de grâu alimentar solicitată.

 

Mai multe detalii cu privire la eliberarea/recepționarea grâului alimentar din/în rezervele de stat în vederea împrospătării cu decalaj în timp, pot fi accesate:

 

Ordin nr. 14 din 15.03.2024 „Cu privire la crearea Comisiei mixte privind eliberarea/recepționarea grâului alimentar din/în rezervele de stat în vederea împrospătării cu decalaj în timp”

 

REGULAMENTUL privind eliberarea/recepționarea grâului alimentar din/în rezervele de stat în vederea împrospătării cu decalaj în timp (aprobat prin Ordinul ARM nr. 14 din 15.03.2024)

 

REGULAMENT cu privire la activitatea Comisiei mixte privind eliberarea/recepționarea grâului alimentar din/în rezervele de stat în vederea împrospătării cu decalaj în timp (aprobat prin Ordinul ARM nr. 14 din 15.03.2024)

 

Tel. pentru contact: (022)245-038; (022)243-022



Anunț

Președintele Raionului Soroca anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de secretar al Consiliului Raional Soroca.

Scopul funcției: Asigură activitatea organizatorică a Consiliului raional, efectuarea lucrărilor de secretariat.

Sarcinile de bază ale funcției:

             -    exercită atribuțiile prevăzute de Legea nr. 436/2006 privind administrația publică  

                    Locală;

           Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 

b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; 

c) are capacitate deplină de exerciţiu; 

d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani; 

e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 

f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; 

g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

            Cerinţele specifice minime:

a)      4 ani de experiență profesională în domeniul serviciului public și  administrație publică;

b)      studii superioare în domeniul juridic sau administrație publică;

c)      abilități  de utilizare a computerului

Dosarul de participare la concurs se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-          formularul de participare la concurs, specificat în   anexa  din Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (Anexa nr.1 a Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009);

-          copia buletinului de identitate;

-          copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/ sau de specializare;

-          documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională, sau alte documente confirmative)

-          certificatul medical sau declarația pe propria răspundere;

-          cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

 Certificatul medical, cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

          Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str.Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511),  telefon 0-230-2-20-26 și pe e-mail cebotari.carolina.19@mail.ru.

Bibliografia concursului:

1.      Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154/2003;

2.      Codul  Administrativ al Republicii Moldova nr.116/2018;

3.      Legea privind administraţia publică locală nr.436/2006;

4.      Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/2008;

5.      Legea privind aprobarea Regulamentului-cadru privind constituirea și funcționarea consiliilor locale și raionale nr.457/2003;

6.      Legea privind transparența în procesul decizional nr.239/2008;

7.      Legea privind descentralizarea administrativă nr.435/2006;

8.      Legea privind statutul alesului local nr.768/2000;

 

  Sursa:Registrul de Stat al Actelor Juridice

             legis.md

 

Data-limită de depunere a dosarelor este  05 aprilie, ora 17.00

 

 

 

Anunț

 

Președintele Raionului Soroca anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de auditor intern principal  al Serviciului  Audit Intern   din  cadrul  Aparatului Președintelui Raionului Soroca .

Scopul funcției: Desfășurarea activității într-un mod independent și obiectiv, în scopul de a asigura un grad de control asupra operațiunilor și de a ajuta instituția în atingerea obiectivelor, evaluând printr-o abordare sistematică și metodică, procesele de management și control, cu propuneri de consolidare a eficacității lor.

  Sarcinile de bază ale funcției:

- efectuarea misiunilor de audit intern, documentarea rezultatelor și colectarea probelor relevante pentru fundamentarea constatărilor de audit;

- elaborarea proiectelor rapoartelor de audit intern, comunicarea constatărilor și recomandărilor preliminare de audit;

- monitorizarea procesului de implementare a recomandărilor de audit de către unitățile auditate conform procedurii stabilite la nivel de subdiviziune.

 Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 

b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; 

c) are capacitate deplină de exerciţiu; 

d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani; 

e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 

f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; 

g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

            Cerinţele specifice minime:

a)      2 ani de experiență profesională în domeniul serviciului public;

b)      studii superioare în domeniul economiei, juridic, financiar-contabil, administrație publică, tehologiilor informaționale;

c)      deținerea certificatului de calificare profesională în domeniul auditului intern în sectorul public;

d)     abilități  de utilizare a computerului

Dosarul de participare la concurs se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-          formularul de participare la concurs, specificat în   anexa  din Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (Anexa nr.1 a Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009);

-          copia buletinului de identitate;

-          copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/ sau de specializare;

-          documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională, sau alte documente confirmative)

-          certificatul medical sau declarația pe propria răspundere;

-          cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

 Certificatul medical, cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

          Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str.Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511),  telefon 0-230-2-20-26 și pe e-mail cebotari.carolina.19@mail.ru.

Bibliografia concursului:

1.      Legea privind administraţia publică locală nr.436/2006;

2.      Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/2008;

3.      Legea  privind controlul financiar public intern  nr.229/2010;

4.      Hotărârea Guvernului cu privire la aprobarea Codului etic al auditorului intern și a Cartei   de audit intern nr. 557/2019;

5.      Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea calității activității de audit intern în sectorul public nr. 617/2019;

6.      Ordinul Ministerului Finanţelor nr.153 din 12.09.2017 cu privire la aprobarea Standardelor naţionale de control intern în sectorul public;

7.      Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 176 din 26.12.2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind raportarea activității de audit intern în sectorul public.

8.      Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 161 din 17.12.2020 cu privire la aprobarea Normelor  de audit intern în sectorul public.

 

Data-limită de depunere a dosarelor este  5 aprilie  2024, ora 17.00