Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Căutare în site

     În data de 03 mai 2024, ora 11.00, în sala de ședințe a Consiliului raional Soroca se vor desfășura consultări publice a proiectului de decizii de interes public 01-2D 2/24 Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din componenta raională pentru instituțiile educaționale (Raportor: Prodan Elena, șef interimar al Direcției Învățământ), care se va examina la ședința ordinară a Consiliului raional Soroca din data de 15 mai 2024.

     Recomandările pe marginea proiectelor de decizii, supuse consultărilor publice, pot fi expediate pe adresa electronică crsoroca@gmail.com

     Proiectele de decizii și notele informative sunt disponibile pe pagina oficială www.soroca.org.md sau la sediul Consiliului Raional Soroca, pe adresa: str. Ștefan cel Mare nr. 5, et. 5, biroul 503, MD-3000, mun. Soroca.

     Pentru detalii vă adresați la dna Alina MĂRÎI, șef al Serviciului Asistență Juridică din cadrul Aparatului Președintelui raionului Soroca, tel. +373 230 23786.

În conformitate cu prevederile art. 45 alin. (1) și (3) din Legea privind administrația publică locală nr. 436/2006, prin Dispoziția Președintelui raionului Soroca nr. 55 din 24 aprilie 2024, Consiliul Raional Soroca se convoacă în ședință ordinară în data de 15 mai 2024, ora 10.00, în incinta Consiliului raional Soroca, (sala de ședințe, et. 1, str. Ștefan cel Mare, 5).
Proiectele deciziilor şi dosarele de justificare le puteţi consulta pe pagina oficială: www.soroca.org.md la opţiunea “Procesul decizional - proiecte întrate în C.R. (lista proiectelor de decizie care urmează a fi examinate la ședința ordinară a Consiliului raional Soroca din 15 mai 2024)”.

Astfel, Comisiile de specialitate ale Consiliului Raional Soroca se convoacă în ședință:

Comisia pentru întrebări juridice, administrație publică, dezvoltare social-cultură, educație, sport și tineret – 07 mai 2024, ora 09.00, sala de protocol (Consiliul Raional Soroca, et.1)


Comisia pentru dezvoltarea economică, a infrastructurii, amenanjarea teritoriului și protecția mediului – 08 mai 2024, ora 09.00, sala de protocol (Consiliul Raional Soroca, et.1)


Comisia pentru buget, finanțe, și administrarea patrimoniului – 08 mai 2024, ora 13.00, sala de protocol (Consiliul Raional Soroca, et.1)


Audierile publice a proiectelor de decizie propuse spre examinare la ședința ordinară a Consiliului Raional Soroca din 15 mai 2024, se vor desfășura în data de 02 mai 2024, orele 10.00, în sala de ședințe a Consiliului Raional Soroca.

Anunț

 

Președintele Raionului Soroca anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de auditor intern principal  al Serviciului  Audit Intern   din  cadrul  Aparatului Președintelui Raionului Soroca .

Scopul funcției: Desfășurarea activității într-un mod independent și obiectiv, în scopul de a asigura un grad de control asupra operațiunilor și de a ajuta instituția în atingerea obiectivelor, evaluând printr-o abordare sistematică și metodică, procesele de management și control, cu propuneri de consolidare a eficacității lor.

  Sarcinile de bază ale funcției:

- efectuarea misiunilor de audit intern, documentarea rezultatelor și colectarea probelor relevante pentru fundamentarea constatărilor de audit;

- elaborarea proiectelor rapoartelor de audit intern, comunicarea constatărilor și recomandărilor preliminare de audit;

- monitorizarea procesului de implementare a recomandărilor de audit de către unitățile auditate conform procedurii stabilite la nivel de subdiviziune.

 Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 

b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; 

c) are capacitate deplină de exerciţiu; 

d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani; 

e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 

f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; 

g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

            Cerinţele specifice minime:

a)      2 ani de experiență profesională în domeniul serviciului public;

b)      studii superioare în domeniul economiei, juridic, financiar-contabil, administrație publică, tehologiilor informaționale;

c)      deținerea certificatului de calificare profesională în domeniul auditului intern în sectorul public;

d)     abilități  de utilizare a computerului

Dosarul de participare la concurs se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-          formularul de participare la concurs, specificat în   anexa  din Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (Anexa nr.1 a Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009);

-          copia buletinului de identitate;

-          copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/ sau de specializare;

-          documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională, sau alte documente confirmative)

-          certificatul medical sau declarația pe propria răspundere;

-          cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

 Certificatul medical, cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

          Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str.Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511),  telefon 0-230-2-20-26 și pe e-mail cebotari.carolina.19@mail.ru.

Bibliografia concursului:

1.      Legea privind administraţia publică locală nr.436/2006;

2.      Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/2008;

3.      Legea  privind controlul financiar public intern  nr.229/2010;

4.      Hotărârea Guvernului cu privire la aprobarea Codului etic al auditorului intern și a Cartei   de audit intern nr. 557/2019;

5.      Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea calității activității de audit intern în sectorul public nr. 617/2019;

6.      Ordinul Ministerului Finanţelor nr.153 din 12.09.2017 cu privire la aprobarea Standardelor naţionale de control intern în sectorul public;

7.      Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 176 din 26.12.2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind raportarea activității de audit intern în sectorul public.

8.      Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 161 din 17.12.2020 cu privire la aprobarea Normelor  de audit intern în sectorul public.

 

Data-limită de depunere a dosarelor este  07 mai  2024, ora 17.00