Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Căutare în site

Președintele Raionului Soroca anunţă concurs de ocupare a funcţiei publice vacante de specialist principal al Secției Administrație Publică din cadrul Aparatului Președintelui Raionului Soroca.

Scopul general al funcției: Acordarea asistenţei informaţionale şi metodologice în domeniul informaţional în scopul asigurării bunei funcționări a colaboratorilor Aparatului Președintelui Raionului Soroca, Consiliului Raional și a Subdiviziunilor, conexiunealor  rețelelor locale și Internet, asigurarea transparenței administrative și informarea publicului despre politica și activitatea cotidiană a Consiliului Raional.

Sarcinile de bază ale funcției:   Actualizarea permanentă cu informația necesară a paginei Web și Facebooc a Consiliului Raional și implementarea Soft-ului necesar (programe de prelucrarea informaţiei), asigurarea transparenței administrative, includerea actelor administrației publice locale în Registrul de Stat a Actelor Locale,  îndeplinirea și a altor funcții ce țin de domeniul de competență a secției,  monitorizarea executării în termen a deciziilor consiliului raional și dispozițiilor președintelui, elaborarea proiectelor de decizii, dispoziții, note informative ce țin de domeniul de competență a secției,  asigurarea măsurilor organizatorice în vederea pregătirii și desfășurării ședințelor Consiliului raional Soroca și a comisiilor de specialitate, seminare și alte măsuri din domeniul activității administrației publice.

Dosarele de participare  la concurs întocmite conform Hotărârii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str. Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511),telefon 0-230-2-20-26 și e-mail: luiza.caraush@gmail.com.

Bibliografia concursului:

-          Constituţia Republicii Moldova;

-          Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;

-          Legea privind administraţia publică locală  nr.436/2006;

-          Legea nr.158/2008  cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;

-          Legea nr.239/2008 privind transparenţa în procesul decizional nr.239/2008;

-          Legea nr.25/2008 privind codul de conduită a funcționarului public;

-          Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale; 

-          Legea nr.325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;

-          Legea nr.l00/20l7 cu privire la actele normative;

-          Hotărârea  Guvernului nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.

Dosarul de participare la concurs se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-          formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (anexa nr.1 a Hotărârii Guvernului nr. 201/2009);

-          copia buletinului de identitate;

-          copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/sau de specializare;

-          Documente ce atestă experiența profesională:
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative
;

-          certificatului medical sau declarația pe propria răspundere;

-          cazierului judiciar sau declarația pe propria răspundere;

-           documente  care atestă prestarea voluntariatului-în cazul în care candidatul consideră necesar.

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.

Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

- deţine cetăţenia Republicii Moldova; 
    - posedă limba română  şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; 
    - are capacitate deplină de exerciţiu; 
    - nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă; 
    - este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 
    - are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
    - în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. ( a) şi    (b) din Legea nr. 158/2008  cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, cu modificările ulterioare   sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
    - nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
    - nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;

- nivel înalt de responsabilitate, flexibilitate în comunicare, abilităţi de comunicare și de lucru în echipă;

- 1 an experință profesională în domeniu;

- abilități de utilizare a computerului.

 

Data-limită de depunere a dosarelor este  08 iunie 2022.

 

 

 

Președintele Raionului Soroca anunţă concurs de ocupare a funcţiei publice vacante de specialist superior al Secției Administrație Publică din cadrul Aparatului Președintelui Raionului Soroca.

Scopul general al funcției: Asigurarea implementării prevederilor actelor legislative ce reglamentează modalitatea de examinare a petițiilor cetățenilor Republicii Moldova și stabilirea unui raport pozitiv între administrația publică locală și cetățeni prin organizarea activităților curente a Aparatului președintelui și a subdiviziunilor Consiliului Raional Soroca și satisfacerea  necesităților de informare și consultanță pe problemele cetățenilor.

Sarcinile de bază ale funcției: Acordarea asistenței  în asigurarea planificării și realizării  activităților curente și de perspectivă a președintelui raionului, aparatului președintelui, subdiviziunilor Consiliului raional Soroca într-un mod real și optim, monitorizarea executării în termen a deciziilor consiliului raional și a dispozițiilor președintelui  ce țin  de competența secției, asigurarea desfășurării programului de audiență a cetățenilor, respectiv prin ținerea evidenței tuturor petițiilor, adresărilor, cererilor adresate președintelui raionului, monitorizarea expedierii răspunsurilor în termenii stabiliți de legislația în vigoare, elaborarea proiectelor de decizii, dispoziții, notelor informative ce țin de domeniul de competență a secției,  asistarea organizării măsurilor organizatorice în vederea pregătirii și desfășurării ședințelor Consiliului raional Soroca și a comisiilor de specialitate, seminare și alte măsuri din domeniul activității administrației publice.

Dosarele de participare  la concurs întocmite conform Hotărârii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str. Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511),telefon 0-230-2-20-26 și e-mail: luiza.caraush@gmail.com.

Bibliografia concursului:

-          Constituţia Republicii Moldova;

-          Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;

-          Legea privind administraţia publică locală  nr.436/2006;

-          Legea nr.158/2008  cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;

-          Legea nr.239/2008 privind transparenţa în procesul decizional nr.239/2008;

-          Legea nr.25/2008privind codul de conduită a funcționarului public;

-          Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale; 

-          Legea nr.325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;

-          Legea nr.l00/20l7 cu privire la actele normative;

-          Hotărârea  Guvernului nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.

Dosarul de participare la concurs se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-          formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (anexa nr.1 a Hotărârii Guvernului nr. 201/2009);

-          copia buletinului de identitate;

-          copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/sau de specializare;

-          Documente ce atestă experiența profesională:
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative
;

-          certificatului medical sau declarația pe propria răspundere;

-          cazierului judiciar sau declarația pe propria răspundere;

-           documente  care atestă prestarea voluntariatului-în cazul în care candidatul consideră necesar.

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.

Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

- deţine cetăţenia Republicii Moldova; 
    - posedă limba română  şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; 
    - are capacitate deplină de exerciţiu; 
    - nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă; 
    - este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 
    - are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
    - în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. ( a) şi    (b) din Legea nr. 158/2008  cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, cu modificările ulterioare   sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
    - nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
    - nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;

-nivel înalt de responsabilitate, flexibilitate în comunicare, abilităţi de comunicare și de lucru în echipă;

- 6 luni experință profesională în domeniu;

- abilități de utilizare a computerului.

 

Data-limită de depunere a dosarelor este  08 iunie 2022.

Consiliul Raional Soroca anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef al Direcției Finanțe  a Consiliului Raional Soroca.

Scopul general al funcției: Implementarea politicii bugetar-fiscale a statului la nivel local

Sarcinile de bază ale funcției :

-                          Organizarea și asigurarea elaborarii, aprobarii şi executării bugetului consolidat al raionului;

-                          Coordonarea întocmirii, examinării, totalizării şi prezentarea rapoartelor privind elaborarea, modificarea  şi executarea bugetului;

-                          Asigurarea, angajarea, eliberarea şi realizarea activităţii personalului direcţiei finanţe.

Bibliografia concursului:

 -    Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154 /2003

-          Legea privind administraţia publică locală  nr.436/.2006

-          Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/2008

-          Legea  cu privire la actele normative nr.100/2017

-          Legea privind  finanțele publice locale  nr.397/2003

-          Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr.181 /2014

-          Legea privind sistemul de salarizare în sectorul bugetar nr.270 /2018

-          Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr.133 /2016

-          Legea  cu privire la proprietatea publică a unităților adminstrativ-teritoriale  nr.523 /1999

 Dosarul de participare la concurs  se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-        formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (anexa nr.1 a Hotărîrii Guvernului nr.201 /2009);

-        conceptul de dezvoltare instituțională, care reflectă viziunea candidatului asupra priorităților și direcțiilor principale de dezvoltare ale autorității publice și nu va depăși 2 pagini - în cazul concursului pentru ocuparea funcției publice de conducere de nivel superior sau a funcției publice de conducere de conducător și adjunct al conducătorului organului din subordinea ministerelor și altor autorități administrative;

-        copia buletinului de identitate;

-        copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/sau de specializare;

-        documente  ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarire 2019 sau alte documente confirmative);

-        certificatul medical – dacă în fișa postului pentru funcția respectivă, sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;

-        cazierul judiciar;

-        documentele  care atestă prestarea voluntariatului-în cazul în care candidatul consideră necesar.

 

Dosarele de participare  se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str. Ștefan cel Mare nr.5 (etajul 5, bir.511) sau la adresa de e-mail: luiza.caraush@gmail.com.

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs. Vor fi examinate doar dosarele complete.

 

Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

-       deţine cetăţenia Republicii Moldova;

-       posedă limba română  şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

-       are capacitate deplină de exerciţiu;

-       nu a împlinit vîrsta de 63 ani

-       este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical, eliberat de instituţia medicală abilitată;

-       are studii superioare în domeniul  financiar;

-       în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. (a) și ( b) al Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public sau nu  i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

-       nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

-       documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă sau certificat privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019, semnate de conducătorii autorității/instituției sau de șeful subdiviziunii resurse umane, adeverite prin ștampilă,în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referință la documentul (ordinul, dispoziție), care confirmă vechimea în muncă).

-       nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a

-       dispus această interdicţie;

-       nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;

-       3 ani experiență profesională în serviciul public și domeniul financiar;

-       nivel înalt de responsabilitate, flexibilitate în comunicare, abilităţi de comunicare și de lucru în echipă;

-       abilități de utilizare a computerului.

 

Data-limită de depunere a dosarelor este   30 mai  2022.