- Detalii
- Scris de Secția Administarție Publică
- Categorie: Noutăți
- Accesări: 917
Luni, 27 ianuarie 2020, la ora 10 00, în biroul Președintelui raionului Soroca, a avut loc desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior al Secției Organizarea și Coordonarea Activității Administrative din cadrul Aparatului Președintelui raionului Soroca (relații cu publicul), la care au participat doi candidați:
- dna Popovici Natalia;
- dna Bruma Mihaela.
În baza rezultatelor obținute la proba scrisă și la interviul, dna Bruma Mihaela, a devenint învingătoarea concursului.
În baza rezultatelor obținute la proba scrisă și la interviul, dna Bruma Mihaela, a devenint învingătoarea concursului.
- Detalii
- Scris de Secția Administarție Publică
- Categorie: Noutăți
- Accesări: 998
Instruirea autorităților administrației publice locale de nivelul I și II
În Palatul de Cultură din municipiu Soroca la data de 24 ianuarie 2020, s-a desfășurat sesiunea tematică pentru reprezentanții APL de nivelul I și II, organizată de Cancelaria de Stat a Republicii Moldova, cu suportul proiectului UE „Sprijin în procesul de reformare a administrației publice.”
Scopul instruirii a constat în informarea și consolidarea capacităților profesionale ale aleșilor locali, funcționari publici, în activitatea desfășurată conform competențelor cu care sunt abilitați.
- Detalii
- Scris de Secția Administarție Publică
- Categorie: Noutăți
- Accesări: 849
Astăzi, 23 ianuarie 2020, în sala de Protocol a Consiliului raional Soroca a avut loc întrunirea de lucru a reprezentaților Agenției Servicii Publice cu dna Alla Bordianu, vicepreședintele raionului Soroca și conducătorii autorităților de nivelul I din raion, cu tematica ”Mersul implimentării Proiectului de înregistrare și evaluare funciară ” pentru anul 2020 în baza Acordului de finanţare dintre Republica Moldova şi Asociaţia Internaţională pentru Dezvoltare, semnat la 17 septembrie 2018 şi ratificat de Parlamentul Republicii Moldova la 8 noiembrie 2018 (Legea nr. 240 din 08.11.2018).
La întrunire au fost stabilite termenele de prezentare a materialelor, sarcinile și obligațiunile părților implicate în scopul bunei desfășurări a lucrărilor cadastrale preconizate. În rezultatul acestora în anul 2020 vor fi perfectate actele de proprietate pentru loturile ocupate de casele de locuit, grădini, terenurilor proprietate publică a autorităților publice locale de nivelul I și II, cât și celor aflate în proprietatea publică a Statului.