- Detalii
- Scris de Secția Administarție Publică
- Categorie: Anunțuri
- Accesări: 861
Președintele Raionului Soroca anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal al Serviciului Relații Funciare și Cadastru în cadrul Aparatului Președintelui Raionului Soroca.
Scopul funcției: Promovarea politicii în domeniul relațiilor funciare și cadastru,dezvoltării social-economice în teritoriu.Realizarea concepției unice de dezvoltare a relațiilor funciare pe întreg teritoriu,indiferent de forma organizațională-juridică,tipul de proprietate asupra pământului.
Sarcinile de bază ale funcției:
- implementarea procesului de reglementare a regimului proprietății funciare;
- implementarea procedurilor de ținere a cadastrului funciar;
- implementarea procedurilor de ținere a monitoringului funciar;
Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str.Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511), telefon 0-230-2-20-26.
Bibliografia concursului:
- Legea privind administraţia publică locală nr.436 din 28.12.2006
- Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008
- Legea cu privire la actele normative nr.100 din 22.12.2017
- Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr.133 din 17.06.2016
- Codul Funciar nr.828 din 25.12.1991
- Legea privind modernizarea Codului Civil și modificarea unor acte legislative nr.133 din 15.11.2018
- Legea privind preţul normativ şi modul de vînzare-cumpărare a pămîntului* nr.1308 din 25.07.1997
- Legea privind reglementarea de stat a regimului proprietăţii funciare, cadastrul funciar de stat şi monitoringul funciar nr.1247 din 22.12.1992
- Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543 din 25.02.1998
- Legea privind delimitarea proprietăților publice nr.29 din 05.04.2018
- Legea privind administrarea și deetatizarea proprietății publice nr.121 din 04.05.2007;
- Legea cu privire la proprietatea publică a unităților administrativ-teritoriale nr.523 din 16.07.1999
- Legea exproprierii pentru cauză de utilitate publică nr.488 din 08.07.1999
- Legea cu privire la formarea bunurilor imobile nr.354 din 28.10.2004
- Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului cu privire la conținutul documentației cadastrului funciar general nr.24 din 11.01.1995
- Hotărîrea Guvernului privind aprobarea Regulamentului privind licitațiile cu strigare și cu reducere nr.136 din 10.02.2009
- Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de transmitere, schimbare a destinației și schimb de terenuri nr.1170 din 25.10.2016.
Dosarul de participare la concurs se depune personal și va conține:
- formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (anexa nr.1 a Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009)
- copia buletinului de identitate
- copiile diplomelor de studii, foii matricole şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională
- certificatul medical sau declarația pe propria răspundere
- cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere
Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 ani;
- este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
- studii superioare de licență în domeniu cadastru, pedologie
- 1 an experienţă profesională în serviciului public și domeniul dat
- abilităţi de utilizare a computerului: MapINFO/LCAD/CadFuncV/Google Earth Pro/Global Mapper
- în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. (a) și
( b) al Legii cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public (nr.158 din 04.07.2008) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
- nivel înalt de responsabilitate, flexibilitate în comunicare, abilităţi de comunicare și de lucru în echipă;
Data-limită de depunere a dosarelor este 20 septembrie 2019
- Detalii
- Scris de Secția Administarție Publică
- Categorie: Anunțuri
- Accesări: 990
Încorporarea în serviciul civil pentru toamna 2019
Potrivit Legii “ Cu privire la organizarea serviciului civil (de alternativă)”, nr.156-XVI din 06 iulie 2007 şi Dispoziţiei Centrului Serviciului Civil nr.37 din 29 iulie 2019, Serviciul Civil Soroca , Vă informează:
1.Primirea cererilor motivate din partea cetăţenilor privind scutirea de serviciul militar în termen şi de încorporare în serviciul civil se va efectua în perioada 01.08.2019 - 30.09.2019.
2.Încorporarea în serviciul civil, în toamna anului 2019, și încheierea contractelor privind îndeplinirea serviciului civil se va efectua în perioada 01.10.2019 -30.11.2019 .
3.Cererea pentru executarea serviciului civil urmează să fie depusă personal (individual) de cetățeanul care cere înlocuirea serviciului militar în termen cu serviciul civil, iar depunerea de terţe persoane a acestei cereri fiind inadmisibilă.
4.Cetăţenii care vor fi încorporaţi în serviciul civil nu sunt supuşi examenului medical.
Lista documentelor necesare pentru a fi prezentate comisiei pentru recrutare - încorporare în serviciul civil (de alternativă):
1 Buletinul de identitate ( în original şi copie);
2 Foto 3x4 – 3 buc;
3 Caracteristica recrutului de la primărie cu vizita de reşedinţă;
4 Certificat de componența familiei de la primărie cu viza de reşedinţă;
5 Certificat de la angajator precum că lucrează, cu indicarea salariului lunar ( nu mai mic de 2380 lei);
6 Contract individual de muncă;
7 Diploma de studii;
8 Legitimația de pacifist sau certificatul cu motiv religios (în dependență de motivul indicat în cerere).
Municipiul Soroca, str. Ştefan cel Mare 5, bir 516;
Telefon de contact- 023023773;
Doina Galben, specialist, Secţia Organizarea şi Coordonarea Activităţii Administrative al raionului Soroca;
- Detalii
- Scris de Secția Administarție Publică
- Categorie: Anunțuri
- Accesări: 829