Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Căutare în site

Ce înseamnă o strategie de marketing? Cum funcționează o strategie de marketing pentru promovarea turismului rural? De ce au nevoie prestatorii de servicii de un plan de afaceri pentru activitatea lor? Sunt doar câteva din subiectele trainingului „Marketing modern pentru turismul rural. Sprijin pentru dezvoltarea planului de afaceri în domeniul turismului rural”, care a avut loc pe 15 iunie în orașul Soroca.
Evenimentul a fost desfășurat în cadrul proiectului „Turismul rural – un pas sigur pentru sporirea cooperării transfrontaliere între raioanele Soroca și Iampil” și a adunat și  peste 30 de furnizori de servicii turistice, antreprenori, întreprinzători individuali și manageri de pensiuni din ambele regiuni.
Proiectul „Turismul rural – un pas sigur spre stimularea cooperării transfrontaliere între raioanele Soroca (Republica Moldova) și Iampil (Ucraina, regiunea Vinnița)”, este implementat de IDIS „Viitorul”, în parteneriat cu Consiliul raional Soroca și Administrația raională Iampil (Ucraina). Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană prin Programul de Cooperare Teritorială Republica Moldova – Ucraina în cadrul Parteneriatului Estic (EaPTC).