Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Căutare în site

ANUNȚ

 

Consiliul Raional Soroca anunţă concurs de ocupare a funcţiei vacante de șef al IMSP Centrul de Sănătate Nimereuca „Veaceslav Gonța”.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform prevederelor Regulamentului de organizare a concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de conducător al instituției publice/ întreprinderii municipale fondate de consiliul raional (Decizia Consiliului Raional Soroca nr.10/10 din 16.08.2016) se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str. Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511), telefon 0-230-2-20-26, e-mail luiza.caraush@gmail.com .

Bibliografia concursului:

-          Legea privind administrația publică locală nr.436/2006

-          Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr.133/2016

-          Legea ocrotirii sănătății nr.411 din 28.03.1995

-          Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind salarizarea angajaților din instituțiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.837/2016

-          Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154/.2003

-          Regulamentul de organizare și funcționare al Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Nimereuca (Deciziei CR Soroca nr.20/04 din 26.10.2017).

   Dosarul de participare la concurs se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-          formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 la Regulamentului de organizare a concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de conducător al instituției publice/întreprinderii municipale fondate de consiliul raional (Decizia Consiliului Raional Soroca nr.10/10 din 16.08.2016)

-          copia buletinului de identitate

-          copiile diplomelor de studii superioare și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;

-          copia carnetului de muncă

-          certificatului medical sau declarația pe propria răspundere

-          cazierului judiciar sau declarația pe propria răspundere

-          certificatul de medic de familie

-          proiectul de management al instituției (8-10 pagini, tehnoredactate la calculator, cu mărimea de font - 12, interval interliniar - 1,0.

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării primei probe a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs. Vor fi examinate doar dosarele complete.

 

Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

a)      deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b)      posedă limba română;

c)      la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a atins vârsta de pensionare, conform legii;

d)     are capacitate deplină de exerciţiu;

e)      este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru muncă, conform certificatului medical eliberat de medicul de familie sau de instituţia medicală abilitată;

f)       are studiile superioare absolvite necesare/de licență medicale, studii de masterat în managementul sănătății publice, prevăzute pentru funcția respectivă și a activat în domeniul respectiv cel puțin 3 ani;

g)      nu are antecedente penale nestinse, nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

 

Data-limită de depunere a documentelor este 28 decembrie 2022.                      

 

ANUNȚ

       Direcţia agricultură şi alimentaţie a Consiliului raional Soroca anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de – șef-adjunct al Direcției, responsabil pe problemele de mediu.

            Scopul general  al funcției - Promovarea politicii de stat în domeniul mediului și dezvoltării sectorului agroindustrial.

1.      Sarcinile de bază ale funcției  - Elaborarea de politici publice raionale în domeniul responsabil. Colaborarea cu Autoritățile publice locale de nivelul I, și identificarea problemele ecologice stringente și propunerea mecanismelor de soluționare a lor.  Monitorizarea respectării normelor juridico-administrative, tehnologice şi ecologice privind procesele de producere;  monitorizarea situaţiei privind utilizarea resurselor naturale agricole şi a sistemelor agrotehnice. Acordarea asistenței consultativă și metodologice tuturor persoanelor (fizice  sau juridice) de consultații, informații, inclusiv pe probleme de mediu.

            Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului nr.201 din 11.03.2009, se depun la sediul Direcţiei agricultură și alimentație Soroca (mun.Soroca str.Ștefan cel Mare, 5 bir.310) și e-mail  alionaandriuta@mail.ru.

            Relaţii suplimentare la telefoanele: 0230/ 2-51-13Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

            Persoana de contact: Aliona Andriuţa, şef al Direcţiei agricultură şi alimentaţie Soroca.

            Bibliografia concursului:

-       Constituţia Republicii Moldova;

-       Codul Administativ al Republicii Moldova nr.116/2018;

-       Legea privind administraţia publică locală nr.436/2006;

-       Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/2008;

-       Hotărârea Guvernului nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/5008 cu privire la funcția public și statutul  funcționarului public;

-       Legea  privind trasparanța  în procesul decizional nr.239/2008;

-       Legea privind codul de conduită a funcționarului public nr.25/2008;

-       Legea cu privire la actele normative nr.100/2017;

-       Codul funciar nr.828/1991

-       Legea privind principiile de subvenționare nr.276/2016

-       Hotărârea Guvernului cu privire la modul de repartizare a mijloacelor Fondului Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural nr.455/2017

-       Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea suvbențiilor pentru îmbunătățirea nivelului de trai și de muncă în mediul rural din Fondului Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural nr.476/2019.

-       Hotărîrea Guvernului privind aprobarea Regulamentului  de acordare subvențiilor în avans pentru dezvoltarea rurală nr.277/2022;

-       Hotărârea Guvernului cu privire la  aprobarea Programului de îmbunătățiri funciare nr.985/2022;

-       Hotărârea Guvernului  cu privire la aprobarea Regulamentului privind acordarea de plăți directe per cap de animal nr.836/2020;

 

 

                        Persoanele interesate pot depune personal Dosarul de participare la concurs:

-       formularul de participare, specificat în anexa la Regulamentul aprobat prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.201/2009 ;

-       copia buletinului de identitate ;

-       copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare ; profesională şi/sau specializate ;

-       copia carnetului de muncă ;

-       certificatul medical sau declarația pe propria răspundere ;

-       cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere ;

-       documente care atestă prestarea voluntariatului, în cazul în care candidatul consideră necesar.

 

                        Condiţiile de participare la concurs :

            Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiții :

-       deține cetățenia Republicii Moldova;

-       posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele  stabilite de lege;

-       are capacitate deplină de exercițiu;

-       nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;

-       este aptă din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;

-       are studiile necesare (studii universitare – agricultura, economie, mediu; specialități în domeniul agrar);

-       în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1)  lit.(a) și (b) din Legea nr.158/2008,  sau nu i-a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare ;

-       nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

-       nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate;

-       nivel înalt de responsabilitate; flexibilitate în comunicare și de lucru în echipă;

-       3 ani experiență profesională în domeniu;

-       cunoaşterea avansată a programelor Microsoft (Word, Excel, Power Point).

 

Data-limită de depunere  a dosarelor este 26 decembrie 2022.

 

ANUNȚ

      Consiliul Raional Soroca anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de șef al Direcției Învățământ, subdiviziune a Consiliului Raional Soroca.

       Scopul general  al funcției – Proiectarea, organizarea, coordonarea, evaluarea și monitorizarea funcționării sistemului educațional în instituțiile publice de educație antepreșcolară (creșă, centru comunitar de educație timpurie), în instituțiile publice de învățământ preșcolar (grădiniță de copii, centru comunitar de educație timpurie), în instituțiile extrașcolare din raion, în instituțiile de învățământ primar, gimnazial, liceal din raion, din perspectiva implementării politicii de stat în domeniul educației. Elaborarea și implementarea politicilor educaționale locale specifice unității administrativ-teritoriale. Gestionarea instituțiilor publice de învățământ primar, gimnazial, liceal, special, extrașcolar din raion.

 

Sarcinile de bază ale funcției : 

1.    Implementarea politicilor educaţionale de stat în cadrul instituțiilor de învățămînt din raion.

2.    Proiectarea strategică şi operaţională a dezvoltării şi funcţionării învăţământului în instituțiile din raion.     

3.    Monitorizarea şi evaluarea învăţământului în instituțiile din raion.

4.    Asigurarea şi monitorizarea accesului copiilor şi tinerilor la studii, a calităţii serviciilor   educaţionale oferite de instituțiile de învățământ din raion şi adoptarea măsurilor de îmbunătăţire a acestora.

5.    Colaborarea cu alte subdiviziuni ale administraţiei publice locale, Ministerul Educaţiei și Cercetării al Republicii Moldova şi societatea civilă în vederea realizării misiunii organului local de specialitate şi implementării politicilor educaţionale.

 

Condiţiile de participare la concurs :

     Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiții:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 

b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; 

c) are capacitate deplină de exerciţiu; 

d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani; 

e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;

f) are studii superioare în domeniul educației și 3 ani experiență profesională în domeniul sistemului educational;

g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

k) nivel  înalt de responsabilitate, obiectivitate, flexibilitate în comunicare, loialitate.

 

 

 

Dosarul de participare la concurs se depune personal sau prin e-mail și va conține:

a) formularul de participare,  conform  anexei  Regulamentului  cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, Anexa nr.1 la Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie  2009;

b) copia buletinului de identitate;

c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

d) documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată, sau alte documente confirmative);

e) certificatul medical;

f) cazierul judiciar;

g) documentele care atestă prestarea voluntariatului - în cazul în care candidatul consideră necesar.

          Certificatul medical, cazierul judiciar și documentele ce atestă experiența profesională sau, după caz, prestarea voluntariatului pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

      Dosarele de participare la concurs, se depun  la etajul 5,  în bir.511 al Serviciului  Resurse  Umane  din cadrul Aparatului Președintelui Raionului Soroca (mun.Soroca str.Ștefan cel Mare, 5)  sau la adresa de e-mail: luiza.caraush@gmail.com.

            Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfășurării probei scrise a concursului,sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs .Vor fi examinate doar dosarele complete. Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

            Bibliografia concursului:

-       Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154/2003;

-       Codul Educației al Republicii Moldova nr.152/2014;

-       Legea privind administraţia publică locală nr.436/2006;

-       Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/2008;

-       Hotărârea Guvernului nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/5008 cu privire la funcția publică și statutul  funcționarului public;

-       Legea  privind transparanța  în procesul decizional nr.239/2008;

-       Legea privind codul de conduită a funcționarului public nr.25/2008;

-       Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr.133/2016;

-       Legea privind evaluarea integrității instituționale nr.325/2013;

-       Legea integrității nr.82/2017;

-       Legea privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar  nr.270/2018;

-       Hotărârea Guvernului cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a organului local de specialitate în domeniul învățămîntului  și a structurii - tip a acestuia nr.404/2015

 

Data-limită de depunere  a dosarelor este 19 decembrie 2022.