Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Căutare în site

Astăzi, 30 octombrie 2020, ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului Raional Soroca s-au desfășurat consultări publice a proiectelor de decizii de interes public, care urmează a fi examinate la ședința Consiliului Raional Soroca din 6 noiembrie 2020.

Proiectele de decizii sunt elaborate în conformitate cu legislația în vigoare.

Recomandările pe marginea proiectelor de decizii, supuse consultărilor publice, pot fi expediate până pe data de 3 noiembrie 2020, pe adresa electronică crsoroca@gmail.com 

Proiectele de decizii și notele informative sunt disponibile pe pagina web oficială http://www.soroca.org.md sau la sediul Consiliului Raional Soroca, pe adresa: MD-3000 mun. Soroca, str. Ștefan cel Mare nr. 5, et. 5, biroul 501.


La 29 octombrie, ora 11.00 în sala de protocol a Consiliului Raional Soroca, vicepreședinții raionului, dna Svetlana Paunescu și Boris Andonii au înmânat Diploma de onoare decernată de Președintele Republicii Moldova în semn de apreciere pentru muncă conștiinciosă, merite deosebite și abnegație în domeniile Asistenței Sociale și Învățământului, următoarelor persoane:
Mazniuc Ariadna, profesor Instituția Publică Liceul Teoretic „C.Stere” din municipiul Soroca;
Sugailo Angela, director Instituția Publică Gimnaziul Dărcăuți;
Muntean Svetlana, director adjunct Instituția Publică Gimnaziul „Dinastia Romanciuc”;
Perecheatco Aliona, șef adjunct Direcția Asistență Socială și Protecția Familiei Soroca;
Soficiuc Marcela, șef secția Asistență Socială și Protecția Familiei Soroca;
Ciumac Zoia, șef serviciul Asistență Socială și Protecția Familiei Soroca.

Președintele Raionului Soroca anunţă concurs de ocupare a funcţiei publice vacante de șef al Secției Adminsitrație Publică din cadrul Aparatului Președintelui Raionului Soroca.

Scopul general al funcției: Asigurarea bunei funcționări a Aparatului Președintelui raionului și promovarea imaginii Consiliului Raional Soroca.

           Sarcinile de bază ale funcției: 1. Contribuirea la planificarea și buna desfășurare a activităților care vizează în ansamblu construirea imaginii Consiliului raional, respectiv planificarea programului de activități curente și de perspectivă ale aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor Consiliului Raional prin definirea scopurilor programului, recomandări și planificare deactivități și analiza rezultatelor activităților întreprinse. 2.Asigură transparență în activitatea Consiliului raional și a subdiviziunilor sale, prin informarea activă a societății privind domeniile de activitate a autorității, politicile publice inițiale, aprobate, lansate și realizate și facilitarea  accesului publicul larg la informația oficială din cadrul Consiliului raional. 3. Monitarizarea asigurării implementării în raionul Soroca a prevederilor actelor legislative ce reglementează modalitatea de examinare a petițiilor cetățenilor Republicii Moldova. 4.Coordonarea activității de pregătire a proiectelor de decizii a Consiliului raional și dispozițiilor președintelui raionului pe întrebările din componența secției și monitorizarea executării lor.

Dosarele de participare  la concurs întocmite conform Hotărârii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str. Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511), telefon 0-230-2-20-26 sau e-mail: luiza.caraush@gmail.com.

Bibliografia concursului:

-                Codul Administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018

-                Constituția Republicii Moldova

-                Legea privind Codul de conduită a funcționarului public nr.25 din 22.02.2008

-                Legea privind administraţia publică locală  nr.436 din 28.12.2006

-                Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008

-                Legea privind actele normative  nr.100 din 22.12.2017

-                Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr.133 din 17.06.2016

-                Legea privind evaluarea integrității instituționale nr.325 din 23.12.2013

-                Legea integrității nr.82 din 25.05.2017

-                Hotărârea Guvernului  privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr.201 din 11.03.2009

-                Hotărârea Guvernului privind aprobarea cerințelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal nr.1123 din 14.12.2010

-                Hotărârea Parlamentului  cu privire la zilele comemorative, zilele de sărbătoare și la zilele de odihnă în Republica Moldova nr.433 din 26.12.1990

Dosarul de participare la concurs se depune personal și va conține:

-  formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (anexa nr.1 a Hotărârii Guvernului nr.201 din 11.03.2009);

-           copia buletinului de identitate;

-  copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/sau de specializare;

-           certificatului medical sau declarația pe propria răspundere;

-           cazierului judiciar sau declarația pe propria răspundere;

-           documente  care atestă prestarea voluntariatului-în cazul în care candidatul consideră necesar.

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

          Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 
b) posedă limba
română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; 
c) are capacitate deplină de exerciţiu; 
d) nu a împlinit v
ârsta de 63 de ani;
e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă s
unt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 
 f) are studii superioare
de licență sau echivalente, preferabil în domeniul administrației publice, dreptuului, jurnalistică, pedagogie;
 g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

 h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
 i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate,
ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
 j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;

n) 2 ani de experiență profesională în serviciul public, domeniul juridic, resurselor umane sau administrație publică;

m)  abilități de utilizare a computerului.

 Data-limită de depunere a dosarelor este  02 noiembrie 2020.

         Rusnac Veaceslav,
         Președinte al Raionului Soroca