1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Atracţiile Raionului Soroca promovate la Moldexpo, Chişinău

     În perioada 2-5 aprilie 2015, la Centrul Expoziţional Moldexpo, a fost organizată a XX-a ediţie a Expoziţiei Internaţionale Specializată “Tourism, Leisure, Hotels”.
     Agenţia Turismului a prezentat un nou brand, conceput pentru a atrage turiştii în Republica Moldova. Logo-ul a fost creat folosind metode tradiţionale şi reprezintă Pomul Vieţii, care completează sloganul “Descoperă drumurile vieţii”. Brandul reflectă valorile şi specificul turismului din Republica Moldova: naturaleţe, sinceritate şi autenticitate. Sloganul încurajează turiştii să urmeze calea spre noi descoperiri, să se familiarizeze cu ospitalitatea, istoria, vinurile, bucataria şi tradiţiile moldoveneşti.img 12a
            Printre expozanţi au fost  prezente raioanele: Soroca, Rezina, Călăraşi, Hînceşti, Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală ,Muzeul Găgăuz de Istorie şi Etnografie “Dumitru Caraciobanu”.
      Raionul Soroca a fost reprezentat de către Secţia Cultură şi Turism din cadrul Consiliului Raional Soroca şi Hotelul “Central “,meşterii populari: Manea Nina, Manea Lidia, Simion Lungu, Boţoroga Valentina, Prepeliţă Ludmila, cu scopul de a valorifica şi promova patrimoniul natural, istoric şi architectoral, oferind vizitatorilor ghiduri turistice, buclete, filme, cărţi de vizită. Diploma de participare a fost oferită Consiliului Raional Soroca, Secţiei Cultură şi Turism, precum şi meşterilor populari.img 12b
La expoziţie au participat cca 45 dintre cele mai mari agenţii de turism din Republica Moldova, inclusiv: Voiaj International, Tocotur, Teztour ş.a., precum şi reprezentanţi din România, Bulgaria, Ungaria, Turcia.